Ocuvite Complete

Tasapainoinen ravinto on terveyden kannalta tärkeää. Sillä on merkitystä myös silmien terveydelle. Ocuvite Complete on ravintolisä, joka sisältää ravintoaineita, jotka tutkimusten perusteella voivat edistää normaalin näkökyvyn säilymistä. Lue lisää niistä ja muista Ocuvite Complete -valmisteen sisältämistä ravintoaineista.

Tärkeitä etuja ja ominaisuuksia

Tärkeitä etuja ja ominaisuuksia

  • Ravintolisä silmien terveyden edistämiseen
  • Sisältää ravintoaineita, jotka voivat edistää normaalin näkökyvyn säilymistä
  • Annostus 2 kapselia päivässä aterian yhteydessä
  • Ocuvite Complete on ravintolisä, joka ei korvaa monipuolista ruokavaliota. Se on kuitenkin hyvä ravintolisä, kun haluat lisää sinkkiä, E- ja C-vitamiinia, luteiinia, tseaksantiinia ja DHA:ta/Omega-3-rasvahappoja
  • Ocuvite Completen suositeltu annostus on kaksi kapselia päivässä aterian yhteydessä. Suositeltua annosta ei saa ylittää
  • Valmisteen ainesosien tarkat määrät voit tarkistaa täältä
  • Pakkaus sisältää 60 kapselia. Tuotetta on saatavilla apteekista ja hyvin varustetuilta optikoilta

Ocuvite Complete sisältö

Ocuvite Complete sisältö

Sinkki:  Mineraali, joka auttaa elimistöä rasvahappojen aineenvaihdunnassa. Sinkki auttaa säilyttämään normaalin näkökyvyn ja suojaa oksidatiiviselta stressiltä. Sinkkiä sisältävät esimerkiksi liha, silli, kananmuna, maksa ja maito.

E-vitamiini: Tärkeä antioksidantti, joka suojaa oksidatiiviselta stressiltä. E-vitamiinia sisältävät esimerkiksi kasviöljyt, idut, pähkinät/mantelit ja avokado.

C-vitamiini:  Niin ikään antioksidantti, jolla on monia tärkeitä tehtäviä elimistössä. Auttaa muun muassa elimistöä vastaanot-tamaan rautaa. C-vitamiini myös suojaa oksidatiiviselta stressiltä. C-vitamiinia sisältävät esimerkiksi hedelmät ja marjat sekä useimmat vihannekset.

Luteiini:  Väriaine, jota on esimerkiksi kel-taisissa ja oransseissa vihanneksissa sekä vihreissä lehtivihanneksissa. Silmän keltainen täplä (makula) sisältää runsaasti luteiinia. Luteiinia sisältävät esimerkiksi pinaatti, lehti-kaali, parsakaali, vihreät herneet, munankel-tuainen ja maissi.

Zeaksantiini: Luteiinin lähisukulainen, joka toimii suunnilleen samalla tavalla. Keltainen täplä sisältää runsaasti myös zeaksantiinia. Zeaksantiinia sisältävät esimerkiksi keltaiset ja oranssit hedelmät, munankeltuainen ja maissi. Luteiini ja zeaksantiini antavat keltaiselle täplälle sen värin. Luteiinia ja zeaksantiinia sisältävät vihannekset eivät ole aina keltaisia, mikä johtuu siitä, että ne sisältävät myös muita väriaineita.

DHA: Omega-3-rasvoja on monentyyp-pisiä. Yksi niistä on DHA. Se on erityinen rasva, jolla on monia tärkeitä tehtäviä eli-mistössä. Silmän näkösolut (tappi- ja sau-vasolut) verkkokalvolla ja erityisesti keltai-sessa täplässä sisältävät paljon juuri DHA:ta. Se auttaa säilyttämään normaalin näkökyvyn. DHA:n muodossa olevaa omega-3:a sisältävät erityisesti kala (esim. lohi, makrilli, silli, sardiini, silakka) ja äyriäiset.

Tilläggsinformation

Kysymykiä?

Online Beratung - form

Online Beratung - page